Saturday 30 April 2011

STRESS KE??

Salam~~
blog aku da cukup sunyi sepi nie.. w'pun x ramai follower.. aku still nk update.. haha..
anyway, exam dah dekat.. perasaan dup dap.. dup dap.. tp buku?? nmpknye buku Doremon ngan Sinchan lagi mudah utk difahami drpd buku2 medical, surgical dan yg seangkatan dgnnye.. haha.. tekanan2.. tu pun, still x sedar2 diri lagi.. yg msk exam tu bknnye die tny soklan "siapakah adik sinchan?" ataupun.. "apakah alat utk tgk masa depan?" kan?? haha..

STRESS is GORGEOUS..
tp kan, kdg2.. org stress nie perangai die buruk (cm aku gak kdg2)..
sebabnye.. suke marah2 x bertempat.. keje pun x leh nk wat btol2.. kebaikannya, kene ade stress bru la kite rasa nk wat something especially study.. certain2 org, selagi x exam.. selagi tu la x study2.. ?(aku jgk la tu.. haha..)

NAK BUAT APE BILE STRESS??
bile stress n ade masalah, aku suke carik something utk tenangkan hati yg gundah gulana, remuk redam.. or tenggelam x timbul2 nie.. 
first of all.. of coz.. JANGAN LUPAKAN ALLAH, BERDOA, baca AL-QURAN.. n bnyk lagi..
ingat.. ape2pun, kita xkan rasa keseorangan sbb kite ade Allah..

lg satu.. aku suke carik ayat2 yg bleh bg motivasi kt kita.. 
klu ikut'n, korg bleh google bnyk link utk carik something yg tingkat'n motivasi kita..
nnt aku try update link2 tu.. tp, tu pun klu aku rajin.. haha..
jgn korg pun stress baca post aku sudah la.. haha..XD
babai sume..
from me wif luv..:)





1 comment: