Friday 1 April 2011

cita2 saya..(karangan masa sekolah rendah)

dulu.. masa darjah satu.. cita2.. nk jdk.. KERANI!! bangga.. best.. bleh taip2 kt typewriter laju2 w'pun sbnrnye taip bapak la slow.. cm wat popcorn.. haha.. nk wat cmne.. dulu,klu dpt tekan keyboard komputer saje pun dah cukup bangga.. haha..XD
cite2 jdk polis pun ade gak.. ntah, xtaw knape.. klu tny adik aku, die nk jdk polis sbb leh guling2 atas kete masa kejar org jahat.. gtu punye reason pun ade gak upenye..
dah besor cket.. tgk jdk cekgu.. cm syok jek.. bleh tanda buku skolah budak2.. kasik bintang 2, 3 bijik.. biar diorg hepi.. hihi.. nk jdk cikgu PJK sbb klu mls nk ajar.. soh diorg main bola beracun sesama sndrik.. senang.. xyah jaga.. haha..
pastu, dah abes SPM.. blur kejap.. xtaw nk jdk ape.. mak soh jdk misi.. MISI?? aka NURSE?? ade la dulu aku byg'n nk keje misi.. tp, tu masa darjah brape ntah.. kurang ingat dah aku.. last2, dah blur.. apply jek la.. cikgu pun aku apply... tp, yg bengongnye,aku x g pun interview cekgu.. aku g interview misi jugak.. last2.. jdk la misi..
MISI yg brutal.. haha.. xpe, minat bleh dipupuk pe.. dulu x brape rela sgt.. tp, bile dah jaga my lovely daddy kt spital.. t'bukak la pintu hati tu dlm 5cm(bnyk la jugak tu).. hihi..
dah lama2.. pikir2.. untung gak pe.. ilmu yg ade nie kite bleh guna utk jaga family kite.. kan?? kan?? hihi..
aku nk terus'n b'cita2 lagi.. ape la cita2 aku seterusnye ek?? haha..^_^

2 comments: